czwartek, 23 maja 2013

Notatka na zakończenie.

Heej. Postanowiłam ,że już zakończę pisać tego bloga. Dodam moje zdjęcie jak wyglądam abyście mnie pamiętali :) Dodam też zdjęcia jak wyglądali (nie wszyscy) aktorzy. A więc.... Bohaterowie:

Austin i Ally

Martina Sloff

Alice Lous

Demi Robinson

Trish i Dez

Alex Muffly

Rose Morgan

Tomas Drowen


Te imiona i nazwiska są takie jak występują w moim blogu. Jak coś się nie zgadza to bardzo przepraszam!
 No i teraz czas na moje zdjęcie.. Albo nie! Podam wam mojego facebooka :) https://www.facebook.com/emilia.filak.7?ref=tn_tnmn
Hu! Mam nadzieję ,że to wam się podoba :) Przykro mi ,ze zakończyłam tego bloga,ale już straciłam wenę do pisania o Austinie i Ally ;__; Paa!!



13 komentarzy:

  1. Szkoda.Mam nadzieję,że założysz jeszcze jakiegoś bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, był to pierwszy blog którego czytałam, można powiedzieć, że to tu się wszystko zaczęło... a trafiłam tu przypadkiem, a więc pa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( myślę że jeszcze będziesz miała jakiegoś bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, masz zamiar założyć jeszcze jakiegoś bloga ? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. Nie akceptuje zaproszeń na facebooku!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :C Dasz chociaż epilog ?. I budziaczki :* Czekam na następny blog :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dać taki:
      Potem Austin poprosił Ally o rękę i się zgodziła.
      Jako małżeństwo żyli długo i szczęśliwie. KONIEC! ♥♥

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szkoda że kończysz. O to moj blog http://austinloveally.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i prosze o pomoc. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, wielka szkoda, że kończysz, bo był to pierwszy blog, który czytałam od początku do końca i BARDZO wciągnęło mnie to love story, serio BARDZO. P.S. bardzo fajnie, że dodawałaś zdjęcia w co była ubrana, bo łatwiej było to sobie wyobrazić. :) pozdrawiam, Mila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! To ja Emilka F ale na drugim koncie bloggera! Założyłam nowego bloga: http://www.nakrancuzycia.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    I dziękuję wam za tak miłe komentarze! Jak już mówiłam straciłam wenę do pisania love story o austinie i ally ;'(
    Przez te bardzo, bardzo miłe komentarze prawie się popłakałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://love-is-all-i-have-with-ross-lynch.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń