piątek, 22 lutego 2013

rozdział XXI:

Rano poszliśmy na śniadanie.Trish i Dez zaczęli pytać jak doszło do tego ,że spaliśmy (ja i Austin) razem.
My nie wiedzieliśmy czemu ,ale pamiętam ,że na pewno coś się stało.
Gdy już się ubraliśmy poszliśmy na zakupy bo to był jedyny wolny dzień w tym tygodniu. Rozdzieliliśmy się. Ja byłam z Trish a Austin z Dezem. Trish nakupiła sobie dużo ciuchów,kosmetyków i biżuterii ,a ja nic.
-Ally kupuj coś!-mówiła Trish
-ale co?! nie chcę po prostu stracić pieniędzy na to co mam.
-aha.To pójdziemy do sklepu w którym nigdy nie byłaś!-Przyjaciółka chwyciła mnie za nadgarstek i razem poszłyśmy do jakiegoś sklepu.
Było tam dużo fajnych a przy okazji DROGICH rzeczy.Kupiłam sobie koszulkę za 50 dollarów.
Obie wyszłyśmy ze sklepu i wróciłyśmy do autobusu.
(oczami Austina)
Ja i Dez poszliśmy do sklepu z biżuterią bo chciał kupić prezent dla Trish. Wybrał jej śliczny łańcuszek z sercem. Zrobiło mi się trochę wstyd bo gdy ja i Ally byliśmy razem nie dawałem jej prezentów.
Postanowiłem ,że zabiorę ją na imprezę. Wróciliśmy do autobusu i zastaliśmy dziewczyny. Podszedłem do Ally i zapytałem czy pójdzie ze mną na imprezę. Dość szybko się zgodziła. Miało to się odbyć dziś wieczorem. Było już po 17. Zaczęliśmy się przygotowywać. Ally się fajnie ubrała:



 Wyszliśmy o 19:30.


***
Na polu podałem jej rękę aby mnie za nią złapała. No ale zamiast zapleść palce w okół mojej dłoni chwyciła mnie za nią jak dwa przedszkolaki.
-Ally. Przepleć palce w okół mojej dłoni.-powiedziałem śmiejąc się
-ok,ale po co?
-Idziemy razem na imprezę więc musimy wyglądać jak para żeby ,no... nikt do nas nie zarywał..?-powiedziałem ,ale z trudem
Dziewczyna złapała mnie za rękę i szliśmy dalej.
Na imprezie do której doszliśmy było bardzo dużo osób. Na szczęście zmieściliśmy się. Zaczęliśmy tańczyć. Nagle podeszły do mnie jakieś dwie panienki i zacząłem z nimi rozmawiać. Ally gdzieś się oddaliła i spotkała dwóch facetów. Bardzo ich polubiła. Od razu do niej podszedłem i zapytałem kim oni są.
Jeden był Tom a drugi Max. Tom zapytał Ally czy pójdzie się z nim napić ( nie chodziło o alkohol). Zgodziła się! Ja spanikowałem , złapałem ją za ramiona i mówiłem,że jest tu ze mną. Zdziwiona dziewczyna poprosiła mnie o rozmowę na osobności.Poszliśmy w jakiś kąt.
-Austin co ty wyprawiasz?!
-nie chcę żeby znowu ktoś cię zranił..
-okey.. Ale chyba nie jesteś zazdrosny co?
-no wiesz,trochę jestem.
-no ale Austin wątpię żeby Tom ten śliczny cudowny brunet coś zrobił.
-Ally! Ja chcę cię odzyskać!
-co?
-ojj..powiedziałem to na głos? :O
Dziewczyna powiedziała,że nie będzie z nimi nigdzie wychodzić tylko z Austinem. Ale nie wróci jak na razie do niego. Wróciliśmy do dwóch chłopaków i zaczęliśmy kontynuować rozmowy.

O 02:54 wróciliśmy do autobusu.Przebraliśmy się w piżamy i usiedliśmy przy stoliku aby porozmawiać.
Ja nie byłem zmęczony ,ale Ally tak! Jak odszedłem na chwilę to po pięciu minutach dziewczyna już spała. Budziłem ją bo koniecznie chciałem porozmawiać. Mówiłem ,że podoba mi się taka jedna dziewczyna i jak mam się przy niej zachowywać. Ally powiedziała żeby być z nią szczery i powiedzieć jej to. Ja mówiłem ,że to nie działa. Ally zaczęła mówić żeby ją jakoś przekonać no np. kupić jej kwiatki albo coś.Potem powiedziała,że ja mogę się spotykać a ona nie więc jest tu trochę nie fair. Ja powiedziałem ,ze chodzi o nią.
Ally nie wiedziała co powiedzieć. Nagle odezwała się ,że może kiedyś. Postanowiliśmy już iść spać. Oboje wstaliśmy ,podszedłem do dziewczyny i pocałowałem ją. O dziwo odwzajemniała pocałunki. Trwało to chyba parę minut. Kiedy skończyliśmy lekko wkurzona powiedziała ,że przyjaciele tak nie robią. Ja oznajmiłem ,żeby to przemyślała.

Następnego dnia rano Trish zapytała co się tak w nocy tłukło. Ja odpowiedziałem ,że to ja i Ally. Trish zdziwiona powiedziała "co robiliście?" Ja mówiłem ,że wyganialiśmy nietoperza z autobusu. Po chwili gdy już Trish odeszła westchnąłem z ulgą.

heej! sorki ,że nie dodałam tego rozdziału tydzień temu jak obiecywałam,ale nie miałam komputera,laptopa ani wi-fi. Byłam w Rzeszowie na tydzień. Ale proszę jakoś to napisałam! Mam nadzieję ,że się spodoba ;D

7 komentarzy:

  1. Pisz szybciutko kolejny jestem tak ciekawa co będzie dalej jak nigdy do tond:D !!!Błagam cie napisz następny już świruję ale napisz proszę :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super :) tylko eeemm.... zapomniałam xd
    o mam! eeehhhmm...za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER! Pisz kolejny! Szybko bo zwariuję jak się nie dowiem co będzie dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Xdd nietoperek kiedy kolejny?? Ja już chce kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Następny na pewno w tygodniu ,który będzie bo w tym to nie mam zbyt dużo czasu żeby pisać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny rozdział tak samo jak i blooog :D
    Możesz mnie informować o nn? :D
    Selcia<3
    PS. Moje gg to: 34981742

    OdpowiedzUsuń