piątek, 30 listopada 2012

Rozdzaił VII:

Impreza :
Ja ubrałam się mniej więcej tak:



  -niech mu będzie głupio bo ubrałam się jak na codzień! hahahah
-Y Ally ale ty się ładnie ubrałaś!-powiedzieli wszyscy razem
-nie? dobra chodźmy już tam ..
Dotarliśmy  na te imprezę.
-nie ja jednak nie idę-powiedziałam próbując odejść
-nie nie nie nie nie idziemy ,a z resztą to już potwierdziłaś ,że będziesz ..
-no tak ..ok to ja się nie będę odzywać :D
-ok..
Weszliśmy do środka.
-OO Ally pojawiłaś się..Z tym ..kimś..-powiedział szydersko Dallas
-ym am tak jestem a to jest nie ktoś tylko Austin :P
-wiedziałem !-krzyknął Dallas
-co wiedziałeś ?
-Że ty z nim jesteś!
-Yyy..ni..-zacięłam się w połowie zdania bo Austin mi zatkał ręką buzię
-Yyy tak!-krzyknął Austin
-OK..Dziwna akcja to żeby to udowodnić zrobimy konkurs ..macie powtórzyć to samo co ja z moją dziewczyną.
-ok
1.Usiądźcie i Austin obejmij Ally.-ok to się udało
2.zatańczcie ze sobą taniec do wolnego.-to też jakoś sie udało
3.Złapcie się za ręce -to było trudniejsze
4.Przytulcie się -to najłatwiejsze bo to często robimy
5.Najłatwiejszy punkt mały całusek.
Popatrzyliśmy na siebie potem na Dallasa i znów na siebie
-No czekamy...-powiedział Dallas
Zbliżyliśmy się do siebie ,ale potem oddaliliśmy się .
-Hah wiedziałem !Wy udajecie żebym był zazdrosny !! :P-powiedział Dallas śmiejąc się
-nie ! patrz!-krzyknął Austin
Nastąpił pocałunek wszystkim szczęki opadły a najbardziej Dallasowi.
po chwili oderwaliśmy się od siebie i uciekliśmy .
***
W sklepie ;
-I jak było?-zapytała Trish
-Nawet nie pytajcie -powiedzieliśmy razem z Austinem i poszliśmy na górę do pokoju
***
w pokoju:
Panowała cisza
-Przepraszam
-Za co ?-zapytał austin
-no ,że musiałeś ze mną iść na tę imprezę :'(
-powiem ci ,że fajnie było
Popatrzylam na austina ze smutną miną
-zaraz przyjdę idę po torbę na dół bo zapomniałam przynieść

Jest 7 rozdział dla Ala S mam nadzieję ,że wam się spodoba .Jutro nie wiem czy napiszę bo idę na zawody w piłce ręcznej!! ;)

5 komentarzy:

  1. pisz! taki krótki, że! ale super! tylko mało szcegółowy, na szybko pisany, hmm?

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdziall fajny, ale musisz cwiczyc. Mam prosbe; Mozesz pisac dluzsze bardziej szczegolowe rozdzialy? pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Kiedy następny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki ,że tak długo nie pisałam ,ale internetu przez tydzień nie miałam! :( sorki

    OdpowiedzUsuń