sobota, 8 grudnia 2012

rozdział IX:

Gdy weszliśmy do jednej wielkiej sypialni ,zauważyliśmy 4 pojedyncze łóżka.Trish rozścieliła swój różowy dywan mówiąc,że bez niego nie może zasnąć,bo jak się ona na niego patrzy to zasypia momentalnie!
-OO to dywan kochasz bardziej ode mnie?!-zapytał Dez zakładając ręce.
-Nie no coś ty ! To ciebie najbardziej lubię i kocham!-powiedziała Trish tuląc Deza
-Ej ale ty powiedziałaś,że mnie najbardziej lubisz!
-Dobra skączycie to wreszcie?!Ally choć ze mną do kuchni ;)-powiedział austin pociągając mnie za rękę
***

W kuchni:
-Coś się stało Austin?
-yyy..tak znaczy nie ..yy tak stalo się!
-No a powiesz mi co?
-no bo Dez i Trish się ostatnio duuużo kłucą
-i w czym problem?
-Ja z Dezem wczoraj rozmawialiśmy na ten temat i nie mów tego nikomu ,ale on podejrzewa Trish ,że chce ona z nim zerwać.I moglabyś porozmawiać o tym z Trish?
-no ....ok porozmawiam z nią o tym teraz :)
-nie teraz bo teraz pomagasz mi zrobić jajecznicę :)
-ok to weź rozbij 3 jajka i wlej je do tej miski...
Potem po 30 min CIĘŻKIEJ pracy przy gotowaniu wyszła pyszna jajecznica.Austin nabił kawałek na widelec i włożył mi do buzi.potem zrobiłam mu tak samo i wyszło na to ,że oboje nawzajem karmiliśmy się jajecznicą :)
Potem weszli Dez i Trish
-ooo patrz Dez tu są te dwa nasze gołąbeczki :)
-Trish co ty gadasz?-zapytałam zdziwiona
-no nawzajem karmiliście się jajecznicą to pierwszy krok ♥
-Hy?...-zapytaliśmy razem z Austinem
-dobra nie ważne nie kapujące dzieciaczki pójdziemy teraz do naszej wspólnej sypialni i się rozpakujemy-powiedziała Trish wzdychając.
***
W sypialni każdy się rozpakował ,a potem wzięłam Trish na osobność.

-Trish musimy pogadać
-Ale o co chodzi?
-bo ja słyszałam ,że ty z Dezem ostatnio się kłucicie więc opowiedz mi o tym proszę ;)
-no ok .No bo Dez podejrzewa mnie ,że zadaję się z innym chłopakiem a wcale tego nie robię!  Jesteśmy w Egipcie nie podobają mi się Egipcjanie.
-naprawdę?
-Ally co ty mi nie wierzysz?!
-nie nie ja ci wierzę tylko chciałam się upewnić
-no ja myślę ;P
Potem obydwie wróciłyśmy do sypialni

Następny rozdział nie wiem kiedy chyba za tydzień w piątek albo jutro .Sorki ,że krótki ,ale idę teraz sprzątać :)

5 komentarzy:

  1. no dziewczyno! przyłóż się! taki krótki? ale super!
    mam nadzieję, że austin i ally będą razem, a trisch i dez nie zerwą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział, ale piszesz bardzo mało :( tzn. bardzo krótkie te rozdziały :(
    No i ma być Auslly, i Trez ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział super lecz krótki. :( Pisz więcej, ok ? ^^
    Auslly <3

    XXX

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę pisać dłuższe,ale dziś akurat do mnie kolezanka przyszła więc nie mogłam dłużej pisać no i oczywiście musiałam sprzątać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś zapisać i później dokończyć ?

      Usuń